Vandaag - 11:50
Beste leden,
Over anderhalve week gaat het Boomsma Sport Open tennistoernooi van start. Een prachtig evenement waar we als vereniging trots op mogen zijn. Gedurende het toernooi ontvangen we veel spelers en bezoekers op ons park. Een gastvrije en goed georganiseerde vereniging kan daarbij niet zonder een goed bezette bar.
Helaas moeten we constateren dat, ondanks meerdere oproepen van de clubhuiscommissie, nog lang niet alle bardiensten zijn ingevuld. Dat is zorgelijk. Ieder lid (18-70) heeft de jaarlijkse verplichting om één bardienst te draaien, maar een aanzienlijk aantal leden heeft hier nog steeds geen invulling aan gegeven.
Als bestuur zouden wij het zeer teleurstellend vinden wanneer we tijdens ons grootste evenement onvoldoende vrijwilligers hebben om de bar te bemensen. Een succesvol toernooi is iets wat we samen mogelijk maken. Dat vraagt niet alleen inzet op de baan, maar ook daarbuiten.
Daarom doen we een dringend beroep op iedereen die zijn of haar bardienst nog niet heeft ingepland: meld je zo snel mogelijk aan voor een openstaande dienst. Met een paar uur van jouw tijd help je de vereniging enorm en draag je bij aan een gezellig, gastvrij en succesvol toernooi.
Laten we met elkaar laten zien dat we niet alleen een sportieve, maar ook een betrokken vereniging zijn.
De openstaande bardiensten zijn te vinden in de KNLTB Club App. Mocht je daar niet uitkomen, dan kun je ook altijd rechtstreeks contact opnemen met Els Obbema van de clubhuiscommissie (06-16 09 68 89).
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.
Het bestuur
Nieuwscategorieën